Meny Lukk

Bestillingsskjema

    Når avtalt samling nærmer seg skal dette skjemaet sendes inn.
    Skjemaet sendes inn senest ti dager før samlingens start og er bindende. Antallet deltakere som angis brukes ved vår planlegging av innkjøp og annet.
    Antallet som bestilles er det antallet dere blir fakturert for, selv om antallet deltakere på samling er lavere.

    Leietaker

    Navn på laget/gruppen

    Organisasjonsnummer

    Grunnen til at vi spør om organisasjonsnummer:
    Hvis klubben/organisasjonen er registrert i MVA-registret så gir dette rett på fradrag for inngående mva, og Arena Meråker skal da fakturere med mva. Leiekostnaden blir med andre ord lavere ved at klubben er registrert i MVA-registeret.

    Fakturaadresse

    Faktura sendes som brev eller EHF, ikke i e-post.
    Fakturamottaker

    Adresse

    Postnummer og sted

    Kontaktperson

    Ansvarlig leder (obligatorisk)

    Telefon

    E-post (obligatorisk)

    Ankomstdag

    Avreisedag

    Anlegg

    Leie av anlegg er tidligere avtalt med Arena Meråker.

    Deltakere

    Antall voksne
    Antall deltakere/utøvere
    Dette er antall deltakere vi fakturerer for, selv om antallet deltakere på samling er lavere.

    Hvilken alder er det på deltakerne?

    Overnatting

    Alle rom har sengene utstyrt med dyne og pute, sengetøy kan bestilles.
    Vi har ikke enkeltrom. Dersom to personer skal ha hver sitt enkeltrom så må det bestilles to firesengsrom med til sammen to sengeplasser.

    Sovesal med 12 senger
    Antall sengeplasser i sovesal:

    Antall sovesaler

    Ønsker dere sengetøy i sovesal?

    Firesengsrom
    Antall sengeplasser i firesengsrom

    Antall firesengsrom

    Ønsker dere sengetøy i firesengsrom?

    Bespisning

    Vi serverer normalt fire måltider per dag, velg tidspunkt for når dere vil ha de forskjellige måltidene servert.
    Vi serverer kun en type lunsj per dag, samme til alle grupper.
    Hvis dere er eneste gruppe så får dere valget mellom varm eller kald buffe (samme som frokost).
    Dere kan velge å smøre matpakke ved frokosten i stedet for å spise lunsj i kantina.

    Mandag

    Frokost:

    Lunsj:

    Hvilken type lunsjmat ønsker dere? Varm lunsjSamme som frokostSmøre matpakke
    Middag:

    Kveldsmat:

    Tirsdag

    Frokost:

    Lunsj:

    Hvilken type lunsjmat ønsker dere? Varm lunsjSamme som frokostSmøre matpakke
    Middag:

    Kveldsmat:

    Onsdag

    Frokost:

    Lunsj:

    Hvilken type lunsjmat ønsker dere? Varm lunsjSamme som frokostSmøre matpakke
    Middag:

    Kveldsmat:

    Torsdag

    Frokost:

    Lunsj:

    Hvilken type lunsjmat ønsker dere? Varm lunsjSamme som frokostSmøre matpakke
    Middag:

    Kveldsmat:

    Fredag

    Frokost:

    Lunsj:

    Hvilken type lunsjmat ønsker dere? Varm lunsjSamme som frokostSmøre matpakke
    Middag:

    Kveldsmat:

    Lørdag

    Frokost:

    Lunsj:

    Hvilken type lunsjmat ønsker dere? Varm lunsjSamme som frokostSmøre matpakke
    Middag:

    Kveldsmat:

    Søndag

    Frokost:

    Lunsj:

    Hvilken type lunsjmat ønsker dere? Varm lunsjSamme som frokostSmøre matpakke
    Middag:

    Kveldsmat:

    Matallergier og øvrige opplysninger

    Spesifiser type allergi og hvor mange personer det gjelder.
    Er det noe annet vi trenger å vite?
    Feltet er obligatorisk. Du må skrive noe her så vi vet at du har tenkt over det.

    Leie av andre lokaler

    Møterom
    For hvor mange deltakere, og når?
    Auditorium
    Når? Dato og klokkeslett.

    Program

    Det blir lettere for oss å levere et godt produkt hvis vi får tilgang til programmet for samlingen. Det kan sendes i e‑post eller lastes opp her.